ابوبکر البغدادی

فاکس‌نیوز اعلام کرد که علاوه بر آزمایش دی.ان.ای، البغدادی از روی چهره نیز شناسایی شده است. این رسانه آمریکایی مدعی شد که ۵۰ تا ۷۰ نیروی ویژه دلتا فورس، در عملیات کشتن سرکرده داعش مشارکت داشته‌اند.

به گزارش مشرق، صبح امروز رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات نظامی این کشور اعلام کردند که ارتش ایالات متحده طی یک عملیات نطامی در سوریه موفق شده «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه تروریستی داعش را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

عبدالمهدی: البغدادی درعملیاتی که ازسال گذشته آغاز شده بود کشته شد

فاکس نیوز در همین خصوص اعلام کرد که علاوه بر آزمایش دی.ان.ای، البغدادی از روی چهره نیز شناسایی شده است. این رسانه آمریکایی مدعی شد که ۵۰ تا ۷۰ نیروی ویژه دلتا فورس، در عملیات کشتن سرکرده داعش مشارکت داشته اند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از نیروهای دلتا فورس، وابسته به نیروی زمینی آمریکا اعلام کرد دو جسد در خانه حمله شده کشف شده که یکی از آنان مربوط به البغدادی و دیگری مربوط به معاون وی بوده است.

اما خبرگزاری روسی اسپوتنیک اعلام کرد که محل اختفای ابوبکر البغدادی توسط دستگاه های عراقی به ائتلاف بین المللی داده شده و طی عملیات نیروهای آمریکایی البغدادی به همراه دو همسر و یکی از نزدیکانش  کشته شده اند.

به هر حال بسیاری از رسانه ها اعلام خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی، یکسال قبل از انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا را با اعلام خبر کشته شدن اسامه بن لادن، در سال ۲۰۱۱ و یکسال پیش از انتخابات ۲۰۱۲ ایالات متحده مقایسه کرده و این اتفاق را موضوعی برای بهره برداری انتخاباتی ترامپ تلقی کرده اند.

منبع: جام نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    7 14
    من که باور نمی کنم این جور گروه ها که حاضرند خودشون را منفجر کنند وابسته به کشور های بیگانه باشند
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      2 1
      کو گوش شنوا
    • ربذه IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      1 2
      عزیزم شاید خودشو منفجر کردند.
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    17 3
    کماندو فرستاده بودند! دلتا فورس بمبارانش کرد! خودش ر ا منفجر کرد! تونل ریخت روش! جسدش هم پیدا نشد اما هم تصویر چهره اش را شناسایی کردند هم آزمایش DNA رویش انجام دادند! یعنی رسما همه مردم دنیا اسکل شده اند.
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    4 15
    افراد خطرناک تاریخ که توسط آمریکا شرشون از سر دنیا کم شد: صدام بن لادن بغدادی و ...
    • DE ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
      3 0
      افراد خطرناک تاریخ که شرشون توسط آمریکا اول به دنیا تحمیل و بعد از انقضای تاریخ مصرف مانند دستمال کاغذی بینی خود را با آنها پاک کرده وبه سطل آشغال انداخته شدند.... صدام بن لادن بغدادی و ...منافقین.....
  • اسی خطر IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    16 0
    الام حسن میگه این هم دستاورد دولت خودمه ....
  • DE ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    7 1
    ادعای فاکس نیوز: جسد البغدادی از روی چهره شناسایی شده است.این یک ادعا نیست بلکه واقعیت است زیرا چهره ای کثیف تر کریه تر شیطانی تر و خوکی تر از چهره ابوبکر البددادی وجود ندارد وشناسایی آن حتی از تکه تکه شده باشد راحت است .مگر تکه ای از سرگین با خود سرگین هم بو و هم رنگ و هم خاصیت نیست.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      0 0
      اصلا استدلال و ارائه سند قبل از تو یک سوء تفاهم بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس